Two Moons

Disclaimer

Sup fellas. I'm Shasha. The owner of this blog. 14 y/o this year.Enjoy my blog ;)

Entries About Link Tuto

Tagboard



Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Safiya Zahir
Others:   
bumi gelap for 3 days ? OMG
hai assalamualaikum.haa ni lagi satu yg buat aku runsing kepala otak . diorang cakap bumi akan bergelap for 3 days at 23-25 disember bcs matahari , bulan and bumi akan duduk dalam keadaan selari . lepas aku tgok ada BABI mana ntah pi retweet pasal benda ni kat twitter aku terus jadi tak tentu hala tapi lagipun NASA yg predict tapi diorang tak confirm lagi(confirm dah ke?) so aku taknak percaya ah benda tu bcs kita semua tau yg Allah akan rahsiakan bila berlakunya kiamat kang aku percaya boleh jadi syirik kot . hm so biar jelah benda tu , kalau jadi pun kita berserah dekat Allah Taala lah . hm harini aku nak kena pi tido umah aty pulak -.- aish malas ah haha dh la esk dia nak pi KL aku ingat nak ikut tapi org tak ajak malas ah nak ikut haha so harini aku nak share pasal benda ni je haha thanks sbb sudi baca benda merapu-2 yg aku tulis kt blog ni , aku dh takde sapa nak ngadu so ngadu jelah kat korang haha so oklah byebye assalamualaikum...

Sincerely,
Little Bunny


Older Post | Newer Post